reklama

Hotel Paradise- fakt nevieme, čo sa ešte môže stať v raji

Trošku fitness, trošku aerobic, trošku jahodoveho drinku, štrnganie pohárikov, trošku sexu, “líbání“, trošku  nadávok  ,zvrhlosti, trošku silnejúceho békania sa hlási z trička, tak trošku pretvárky, intríg, rivality, luxusu(keď sa kúpem v bazéne a raz mám ruku v chlórovej vode, a raz otočením predlaktia v tej karibskej) a predovšetkým trošku viac absurnodnosti relácie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)
Obrázok blogu

Informačná? Vzdelávacia? Zábavná funkcia?

Televízia Joj sa tvári, ako keby mala táto duchaplná reality show všetky. Veď upútavku na „prales", džunglu v ktorej sa ukrýva nádherná vyretušovaná a make-upom pokryta figurína, s divými mužmi s figovými listami, zahaľujúcimi ich dolné partie-už vysielali častejšie, ako bolo potrebné a zdravé.

Informačná. Poďme polemizovať. Informuje nás, aké veľké poprsie môže ešte byť a vôbec, ale vôbec to nemôže pôsobiť, ako vnucovanie krásy a nepriame hovorenie, čo ešte musia ostatné dievčatá urobiť, aby sa vyrovnali ideálu. Samozrejme nezabudnite si dat botox na pery a potom krvavo červený rúž. Len tak ste in a len tak máte hodnotu,a miesto na tomto svete.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vzdelávacia. Tá predovšetkým. Obohatí všetkých bez rozdielu na intelektuálnu úroveň. Dozvieme sa, čo sa všetko može stať, keď človek požije v nepravý čas alkoholický nápoj, aké nespravodlivé je to, keď sa Danka,Janka alebo Ferka vyspí s mojím nabuchaným hrdinom relácie- prehlbovanie interpersonálnych vzťahov napr.

Zábavná. Hneď, ako začne relácia sa už smejem. A neprestávam. Ešte aj na druhý deň, ma to hocikedy napadne, aké vtipné frázy padali z úst zainteresovaných amazoniek , pobehujúcimi s pásikami na zadku a svalnatých svetových šuhajov, ktorí skorej než zakikiríka karibský kohút, posilujú svoje haldy svalov. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ja som sa duševne obohatila a to som videla jeden diel, ale do života mi dal nespočetne veľa zdravých úsudkov.Už viem,že 

-luxus a bohatstvo je to,vdaka čomu sa stávame ľuďmi.

-že vzťahy sa dajú vybudovať za jednu skvelú noc s výhľadom na Karibské more.

-cigaretka a alkohol plus zopár uštipačných slov len posilňuje dobrú konverzáciu.

-nadávkami sa dá vyjadriť úplne všetko a ja si aspoň dosvedčím,že „hubu si otvoriť viem" a taká presne som.Na o čo.

-keď budem mať vačšie prsia, chlapci a hlavne tí, ktorí to myslia vážne sa budú viacej zaujímať .

Pätoro hotelparadisových prikázaní k tomu, aby sa z vás stali ludia súci tejto spoločnosti. A ak ich budete dodržiavat a teda s nimi súladiť v dobrom i v zlom tak duch jojky svätej si získa aj nadalej vašu sledovanosť a všetci budeme spokojní. Veď keby týchto šesť rád nebolo doležitých, tak by Boh zoslal na zem ovela doležitejšie (napr. ako pomáhať tým, ktorí nemajú za tri dni dať čo do úst alebo ako sa vysporiadat s neprávosťou). Nevšímajte si to. Pozerajte a bavte sa len budte tiško. Netreba protestovať ani voči tejto relácii. Každému dáva viac, ako dosť. Presne to od vás všetci chcú. Poslušnosť a spolčenosť do stáda tichých ovečiek, ktoré budú nasledovať všetko, čo im táto spoločnosť bude aj naďalej predkladať. Gratulujem. Každý deň okrem soboty a nedele o 21:30(len streda o 22:30 a piatok o 22:05) predtým idu Geissenovci-ale to, už kto si nechá újsť, tak nespozná čo je na tomto svete to doležité a trváce.

Lenka Peržeľová

Lenka Peržeľová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Na otázku kto som sa snažím denne odpovedať a uvedomovať si svoju celú osobnosť od hlavy po päty..mať ucelené myšlienkami a kroky.Som človekom,ktorý sa snaží formovať sám a nie byť formovaný spoločnosťou.Som buď milovaná alebo nenávidená.A presne to zbožňujem-cítiť seba,cítiť,že som,existujem a predsa pochybujem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu